KIM JESTEŚMY?


Nazywamy się MOVIads i u podstaw każdego z naszych działań, leży fundamentalna potrzeba zrealizowania Waszego celu reklamowego. Działamy online, ale nasza firma nie jest bytem wirtualnym, istniejemy również w przestrzeni fizycznej, więc jeżeli tylko macie ochotę nas poznać, zapraszamy do naszego biura na warszawskiej Woli.

Specjalizujemy się w realizacji kampanii reklamowych Video Online ale też funkcjonujemy we wszystkich innych kanałach.

Doskonale znamy rynek reklamy Video, dostępne powierzchnie, a przede wszystkim kluczowych Wydawców.

Należymy do IAB Polska!


PODNOSIMY STANDARD REKLAMY DIGITAL

W kwietniu 2021 r. zostaliśmy „złotym” sygnatariuszem programu Qualid w grupie sieci reklamowych.

W kwietniu 2021 r. zostaliśmy „złotym” sygnatariuszem programu Qualid w grupie sieci reklamowych.
W MOVIads odbyliśmy szkolenia w zakresie mechanizmów i dobrych praktyk mających bezpośredni związek z jakością reklamy cyfrowej w obszarach: Brand Safety, Anti-Fraud, Programmatic i Viewability.
Program Qualid/IAB powstał w celu integrowania uczestników branży programatycznej, poprawy jakości reklamy cyfrowej, edukacji oraz promowania sprawdzonych rozwiązań. Koncentruje się na obszarach, mających kluczowy wpływ na bezpieczeństwo reklamowanych marek (BrandSafety), na zjawisku oszustw i ruchu fake’owego (Anti-Fraud), bezpieczeństwie podczas zautomatyzowanego systemu zakupu reklam (Programmatic) oraz na najważniejszym: na wzroście znaczenia wszechstronnej, jakościowej oceny skuteczności reklamy cyfrowej (Viewability).


Projekt IAB Europe Transparency & Consent Framework pozwala firmom i konsumentom uzyskać dynamiczny wgląd w strony internetowe przechowujące i przetwarzające dane osobowe

Framework (TCF) został zainicjowany w kwietniu 2018 r. przez IAB Europe we współpracy z organizacjami i specjalistami z branży reklamy digital. Jego głównym zadaniem jest umożliwienie firmom technologicznym oraz wydawcom pozyskanie odpowiednich zgód i zarządzanie nimi w ekosystemie reklamy digital.

TCF ma pomóc wszystkim uczestnikom cyfrowego łańcucha reklamowego w zapewnieniu zgodności z ogólnym rozporządzeniem UE w sprawie ochrony danych osobowych (RODO) podczas przetwarzania danych osobowych lub uzyskiwania dostępu do informacji i przechowywania ich na urządzeniu użytkownika, takich jak pliki cookie, identyfikatory reklamowe, identyfikatory urządzeń oraz inne technologie śledzące.

Technologia framework’u oparta jest na API JavaScript i umożliwia wybór stron trzecich, przechowywanie wyborów użytkownika i przekazywanie informacji o zatwierdzonych stronach trzecich, aby uczestnicy reklamowego ekosystemu digital rozumieli, które strony zostały zatwierdzone zarówno przez wydawców jak i przez użytkowników.

Jego kluczowym elementem jest unikalny rejestr, znany jako Globalna Lista Sprzedawców / Global Vendor List, będąca listą zarejestrowanych i zatwierdzonych stron trzecich, którym wydawca może zezwolić na dostęp do informacji o urządzeniach użytkowników lub przetwarzanie danych ich użytkowników do określonych celów.

Zapewnia to użytkownikom przejrzystość w zakresie tego, jak i przez kogo przetwarzane są ich dane osobowe. Co więcej, TCF dostarcza wiedzy dostawcom i ich partnerom zajmującym się reklamą programatyczną, czy zgodnie z prawem przetwarzają dane osobowe swoich użytkowników do celów reklamowych.

Dzięki przystąpieniu do projektu Transparency & Consent Framework MOVIads wzmacnia zaufanie ze strony wydawców i reklamodawców oraz podnosi standardy reklamy digital, a co najważniejsze, chroni prywatność konsumentów, powiedziała Paulina Kołak – Clients Relations Supervisor w MOVIads.

MOVIads jest pierwszą w Polsce niezależną siecią reklamy Multichannel Programmatic TV. Realizuje kampanie Video Cross Channel na wszystkich ekranach i nośnikach niezależnie od platformy i technologii. Specjalizuje się w planowaniu, zakupie oraz kompleksowym przygotowaniu kampanii reklamowych Video. Integruje je we wszystkich kanałach, optymalizuje pod kątem efektywności oraz zdefiniowanych przez klientów KPI. MOVIads jest członkiem IAB Poland.

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?


Jesteśmy pierwszą, całkowicie niezależną siecią reklamy Multichannel Programmatic. Ponadto, realizujemy kampanie Video Cross Channel – na wszystkich ekranach i nośnikach – niezależnie od platformy czy technologii. Niestraszne są nam, między innymi ekrany typu PC, Laptop, Smartphone, czy Tablet, ale też Digital OOH i Smart TV.

Działamy jako sieć reklamy video, a ponadto realizujemy standardowe kampanie digital (CPC) i mailingi.


NA CZYM NAM NAJBARDZIEJ ZALEŻY?


Przede wszystkim, na Waszym komforcie i satysfakcji. Nie operujemy na ogólnikach, a naszą ofertę szyjemy na Waszą miarę. Możemy zapewnić, że zrobimy wszystko, by jak najefektywniej zrealizować kampanię. Przy czym, wysoko cenimy sobie działanie zgodne z najlepszymi standardami etyki i postępowania w biznesie, a co za tym idzie, nigdy nie składamy obietnic bez pokrycia.

Proponujemy wykonanie kampanii testowej. To rozwiązanie najlepsze zarówno dla Was, jak i dla nas. Wówczas, wspólnie możemy sprawdzić i zweryfikować, jakim dysponujemy potencjałem w danym temacie oraz jak powinniśmy optymalizować kolejne działania.


KIEDY JESTEŚMY ZADOWOLENI Z NASZEJ PRACY?


Wiadomo – kiedy to Wy, drodzy Klienci, jesteście zadowoleni!

Naszym priorytetem jest, nie tylko dostarczenie jak najlepszych wyników, w centrum naszych zainteresowań leży również budowa i rozwój jak najlepszych, jakościowych relacji, zarówno z Klientami, jak i Wydawcami. Dysponujemy silnym zespołem, dynamicznych ekspertów, nastawionych na efekty.

Nasi ludzie znają się na tym co robią i wiedzą jak zrealizować Wasze cele!

Posiadamy niezbędne kompetencje, aby wesprzeć Was w Waszych działaniach reklamowych!
Wykonaj tylko jeden ruch – skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z nami